Dlaczego warto współpracować z agencją interaktywną?

Myślisz nad podjęciem współpracy z agencją interaktywną?
Jeżeli tak, to ten tekst jest właśnie dla Ciebie!

W dobie internetu wizerunek firmy w sieci jest bardzo istotny. W głównej mierze Twoi klienci dowiadują się o istnieniu Twojej działalności z internetu lub po pierwszym zetknięciu się z nią od razu „googlują” informacje o niej. Jeżeli nie znajdą nic ciekawego bądź wyróżniającego się, to w mgnieniu oka mogą podjąć decyzję o współpracy z Twoją konkurencją. Ponadto, dobrze przygotowana kampania reklamowa daje ogromne możliwości na zdobycie nowych klientów i wyróżnienia się na tle konkurencji.
Co jeszcze zyskujesz zatrudniając agencję interaktywną?

dobrze przygotowana kampania reklamowa daje ogromne możliwości na zdobycie nowych klientów i wyróżnienia się na tle konkurencji.
1. W cenie jest kreatywność!

W agencjach interaktywnych i reklamowych pracują kreatywne osoby, których zadaniem jest opracowywanie ciekawych działań marketingowych. Doskonale znają rynek reklamy, wiedzą co „chwyci”, a z czego lepiej zrezygnować i ciągle podnoszą swoje kwalifikacje.
Internet i media społecznościowe to dżungla i aby dobrze się po niej poruszać potrzebna jest jej doskonała znajomość! Ponadto, są to osoby często bardzo młode, które nie pamiętają dobrze życia offline i dziennie spędzają mnóstwo czasu w sieci – dzięki czemu dobrze znają działania marketingowe z różnych obszarów. Oczywiście ich pracę nadzorują osoby starsze stażem, które czuwają nad spójnością podejmowanych działań, rozdzielaniem budżetu i nadzorują przebieg pracy.

2. Nie można trzymać wielu srok za ogon!

Tak jak wyżej – internet to dżungla.
Jedna osoba nie jest w stanie ogarnąć wszystkich działań reklamowych, dlatego w agencjach zatrudniane są osoby, które specjalizują się w danym obszarze. Potrzebujesz strony internetowej? Zrobią to ludzie, którzy zjedli zęby na stronach internetowych! Chcesz rozpocząć działania z kampaniami na Facebooku lub AdWords?

Zaplanują je osoby z ogromnym doświadczeniem! A może potrzebujesz, aby ktoś pomógł Ci z mediami społecznościowymi? Spokojnie, od tego też mamy ludzi! Dzięki temu masz pewność, że za dane działania odpowiadają osoby, które doskonale znają się na tym co robią, co z pewnością przełoży się na Twoje zadowolenie i zysk.

3. Wiem ile i za co płacę!
 

Zatrudniając agencję interaktywną nie musisz ponosić kosztów pojedynczych zleceń ani zatrudniać na stałe specjalisty ds. marketingu. Nie każda firma potrzebuje zatrudniać na stałe osoby, która zajmuje się sprawami marketingowymi. Często wystarczy współpraca z agencją przy konkretnych projektach lub przy przygotowaniu strategii komunikacji. Zlecający może określić budżet, a agencja na jego podstawie przygotuje plan kampanii i komunikacji, a także przewidywane prognozy do rezultatów planowych działań. Współpraca z agencją pozwala również na redukcję kosztów, bo wówczas nie traci się budżetu na źle dobrane działania lub odciąża pracowników z dodatkowych zadań.

4. Rozwój? To pewne!
 

Agencje interaktywne, podobnie jak każda inna firma, chcą się stale rozwijać! Dlatego ciągle wprowadzają nowości, szukają nowych rozwiązań i zdobywają coraz wyższe kwalifikacje. Chcą widzieć coraz lepsze rezultaty swoich działań czy korzystać z innowacyjnych narzędzi. Co to oznacza dla Twojej firmy? Rozwój! Dzięki temu masz pewność, że podjęte działania będą skuteczne, bo agencja nie zadowoli się średnim wynikiem. Przełoży się to również na rozwój Twojej firmy i wyróżnienie się na tle konkurencji.

5. Obiektywny rzut okiem

Ciężko samemu ocenić komunikację zewnętrzną czy działania podejmowane przez własną firmę. Nie zrobią tego także jej pracownicy. Nie ma w tym nic złego, a wręcz jest to dość normalne. Agencje interaktywne zaraz po rozpoczęciu współpracy rozpoczną analizę działań podejmowanych obecnie i w przeszłości przez Twoje przedsiębiorstwo, dzięki czemu uzyskasz obiektywną i niezależną opinię na ich temat. Następnie wspólnie przeanalizujecie przyczyny problemów, co pozwoli rozpocząć skuteczne działania bez powielania wcześniej popełnionych błędów.

6. Jedno miejsce, a tyle możliwości!

Kampania internetowa? Nowe logo? Rebranding? Stworzenie innowacyjnej aplikacji dla klientów? Prowadzenie sklepu online?
Agencja zajmie się wszystkim!
Ty tylko
zlecasz i patrzysz jak Twoje słupki w Excelu malują się tylko w zielonym kolorze 😉